GotBars
Ready To Go ft. Lil' Wayne

Ready To Go ft. Lil' Wayne Lyrics Limp Bizkit

Youtube Video
[Hook: Limp Bizkit]
They say that rock shit doesn't rock anymore
They say that whole game done went pop so I'm back in this ho
We drinking gin 'till we pass out and fall on the flo'
Is that your bitch? Cause she told me she ready to go
She ready to go, she ready to go
Is that your bitch? Cause she told me she ready to go

[Verse 1: Fred Durst]
Back it's the motherfucking rock god
I'm so poker-faced, ladies going Ga-Ga
That's right it's Freddy D, the public enemy
You know, the one to have Britney drop it to her knees
I don't give a fuck, I probably never will
Bitch get at me if that ass is like Jessica Biel's
Who down with me tonight? You know I'll treat you right
You shake for me until they turning on them ugly lights
Throw them fingers up, and finger-fuck the sky
She like the way we pump it, I call her pumpkin pie
I ain't about to lie, I came up in it high
You got a problem and I'll bust you in your fucking eye, player
Baby you're a rockstar, I know who the fuck I am
40 million records later, I am still the fucking man
I came to rock, all she wanna do is roll
Now she at my house sliding up and down that pole

[Hook]

[Verse 2: Lil Wayne]
What the fuck is up?
Fuck the world, bust a nut
I'm on this and that, and such and such
It's ashes to ashes, dust to dust, come on
Rock! Rock, rock with a real nigga
Everything I touch turn to gold, she a gold digger
Shots! Shots, shots, have a lil liquor
Got the bitch taking shots like Reggie Miller
Uh, Lil Weezy in this bitch ho
She want the green light-let the bitch go
I go hard, I go nuts, I go schizo
And now they wanna copy me like ten-fo'
Uh, I can't stop, I won't stop
I got the pistol on me, I guess I went pop
Now I'm free-falling, yeah, head first
Red hat to the back like Fred Durst

[Hook]

[Verse 3: Fred Durst]
Lil Weezy that's my patna, we drinkin' Russian vodka
Bout to take your bitch cause she ain't never fucked a rock star
I'm a fucking outlaw, packing me a chainsaw
I'm at the afterparty about to start another brawl
I'm getting fucked up, so you can go to hell
I'mma need a ride home, I know myself
And you know I put it down like no one else
I'm the champ bitch, I ain't gotta show the belt

[Hook]
Ready To Go ft. Lil' Wayne

Limp Bizkit's debut single on Cash Money with fellow signee Lil Wayne, with production from Polow Da Don. Now with accompanying visuals.


You may also like...


Comments 0

    Follow Us

    +3780