GotBars
I Wish ft. T.I.

I Wish ft. T.I. Lyrics Cher Lloyd

Youtube Video
[Verse 1: Cher Lloyd]
Baby, I seen the chick you're with, wish that I never did
Freaking perfect and 5 foot ten, just wanna punch your lip
Cause I know I've been wasting time, trying to get your eye
Yeah I know that I been so blind, thinking that I'm your type

[Pre-Hook]
And now I'm at home, I'm all alone
'Bout to pick up the telephone
Got to call my genie so he knows, yeah

[Hook]
I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could show up with a bag full of cash
Cause if I want you, I gotta have that
(Come, come, kiss me, boy)
I wish I had style, I wish I had flash
I wish I woke up with a butt and a rack
Cause if I want you, I gotta have that
(Come, come, kiss me, boy)

[Verse 2: Cher Lloyd]
Baby, I'm gonna keep it real
Boy, you're the one I want
I don't own any five-inch heels, just got my Nikes on
Never thought I was insecure, boy, look at what you done
I don't know what to studied for, clearly you like 'em dumb

[Pre-Hook]

[Hook]

[Verse 3: T.I.]
Now don't you wanna do some, baby, with the roof gone, baby?
Aston Martin look retarded like the coupe gone crazy
I'm not sure what kind of fella you like
But I can get you paradise, have it however you like
I'm talking Solitaire iced out, rain-washed necklace
Ain't no talking reckless, girl, I'm certified respected, girl
You like to run your mouth, you're about to learn a lesson, girl
Yeah, you the one, but I don't play so you're the second girl
And I ain't even trying to see you naked, girl
Wait, there I go exaggerate, clearly carried away
But what I'm saying, you can true that, I wanna be wherever you at
So you wishing you can kiss me, do you really want to do that-at?
Make a wish, girl

[Chorus]

[Outro]
I wish I was dumb...
Cause if I want you, I gotta have that
(Come, come, kiss me, boy)
I wish I had, I wish I had, I wish I had, yeah, yeah!
Cause if I want you, I gotta have that
(Come, come, kiss me, boy)

You may also like...


Comments 0

    Follow Us

    +3971